~FoLLoW Me~

Wednesday, 30 November 2011

.: Kita Bukan MALAIKAT dan Kita Juga Bukan IBLIS :.

"cukup kot tegur sekali, kalo dah dier nak buat lagi tue dia punya pasal lah.."
"aku cara aku, kau cara kau.."
"kalo aku tegur seseorg tue, mesti dorg akn ckp 'mcm kau bagus sgt' sebab tu aku malas tegur2 org ni"
"malaslah tegur dia, dia kan dak tudung labuh,semua nya baik..aku ni sapa je"

hmm..pelbagai kata2 dan pelbagai ungkapan dari setiap individu yang menyedari diri mereka sebagai MANUSIA,,
alasan demi alasan di berikan tanpa sedar diri sebagai MAKHLUK CIPTAAN ALLAH yang di beri keistimewaan AKAL untuk berFIKIR secara WARAS..
pelbagai jawapan di berikan untuk jauh dari TUNTUTAN DAKWAH yang WAJIB keatas diri setiap individu yng bergelar KHALIFAH..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~Comment My Blog~