~FoLLoW Me~

Monday, 13 December 2010

nak pandang ATAS ke nak pandang BAWAH..??

mcm pelik je tajuk nyaa..
keputusan peperiksaan sem 1 ni dah dapat..
alhamdulillah..
syukur dgn keputusan nyaa..


nak pandang ATAS ke nak pandang BAWAH ye..??


Saturday, 11 December 2010

Sakit yang ku rasa biar lah jadi penawar dosa ku.. jika harus aku mati,temu kan ku dengan-MU..

ujian ALLAH itu indah..
ALLAH uji kerana ALLAH sayang..
ALLAH uji kerana ALLAH tahu kita mampu menempuhnya..



sakit YA ALLAH..
hanya ALLAH sahaja yang mengetahui kesakitan ini..
aku hampir putus asa..
apabila ujian ini aku terima..
diri terasa sungguh besar dosa ku tanggung selama ini..

sakit YA ALLAH..
ini hanya azab mu di dunia..
tidak ku bayangkan azab mu di akhirat kelak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~Comment My Blog~